vineri, 27 noiembrie 2009

lucky day

Azi am avut o zi buna din punct de vedere intelectual , m-am descurcat la scoala aproape excelent[dar hai sa nu exageram] 1 ora a inceput cu teza/test la Istorie am rezolvat lucrarea mea si a celor 3 colegi de banca ;)) .A urmat romana ora la care colegi mei au prezentat studiul de caz ``Criticisumul junimist`` si doamna profesoara a vizualizat niste sinteze prin care se numara si a mea . Mi-a strigat numele si nota 9 , i-am amintit ca imi era datoare cu 1 punct si s-a rezolvat :d am luat 10 :) .
Urmatoarea ora a fost arta plastica si acolo mi-a notat lucrarile [cam nasoale dupa parerea mea ] doamana mi-a dat niste explicatii eu i-am argumentat si am luat 10 colegii numai puteau de ciuda :p :)) [unii] . A urmat sociologia , franceza,engleza ore extrem de plictisitoare [mai ales cand ai note].
Pot sa zic ca sunt multumit :).

Un comentariu: