miercuri, 11 noiembrie 2009

hobby-urile mele

Exista o gama larga de hobby-uri (in casa sau in aer liber) care ma pot tine ocupat. Internet-ul, intalnirile cu prietenii sau ajutorul dat mamei,tatalui sunt doar cateva metode de a ma tine ocupat. Pastrarea echilibrului mental si fizic este esentiala, deoarece sunt inca in crestere si doresc sa imi dezvolt personalitatea.Pentru a ma pastra in forma joc fotbal,baschet,tennis de camp,sah cu fratiorul meu,alerg pe distante mari.Imi place sa citesc, sa privesc filme, sa ascult muzica..

2 comentarii:

  1. Baros vreau sa zic ca tot ce ai scris aici e adevarat . O parte din lucruri le fac si eu , desi in ultima perioada nu prea am avut ocazia sa le fac . In plus aceste lucruri le fac doar in zilele pe care le pot numi zile bune, astazi spre exemplu am avut o zi proasta. Motivul 1 mi-am sticat carcasa de la telefon. Motivul 2 sunt ingrijorat ca nu voi gasi carcasa noua pentru modelul meu de telefon . Motivul 3 dar nu cel din urma , m-am cam plictisit toata ziua , si nu am avut cu cine sa petrec toata duminica .

    RăspundețiȘtergere