marți, 9 martie 2010

Inceputul 2010

Hello everyone ! Nu am mai postat nimic de ceva vreme si ma gandeam sa v-a mai zic cate ceva din viata mea simpla ,care e foarte complicata de fapt:)) . Toate bune si la locul lor ,am terminat pe la sfarsitul lui Ianuarie semestrul I din clasa a XI-a C ,cu o medie cat de cat ,toata vacanta [o saptamana] am stat p`acasa ,nimic interesant ,doar rutina zilnica. Pe la inceputul lui februarie am inceput iar antrenamentul cu greutati ,flotari,abdomene si alte prostii .
Am ramas in pana de idei ,v-a mai zic cate ceva pe parcurs.

5 comentarii:

  1. awesome ! toata lumea stie ca sem I s-a terminat pe la sfarsitu lu ianuarie :)) ! whatever , thx for news :D , KEEP UP

    RăspundețiȘtergere
  2. de ce mi-ai dat ignor?X(
    te rog introduce din nou id-ul:-d

    RăspundețiȘtergere
  3. Îţi place să scrii articole şi eşti pasionat de muzică?
    Eşti la curent de fiecare dată când artiştii tăi preferaţi lansează ceva nou?
    Îţi place muzica în general sau asculţi doar un anumit gen?
    Îţi place să te uiţi la filme şi să le povesteşti celorlalţi filmele care ţi-au plăcut cel mai mult?
    Doreşti să promovezi artişti prin interviuri, biografii, ştiri?
    Îţi place să te distrezi la concerte, să faci poze, iar a doua zi să povesteşti atmosfera?
    Alătură-te echipei ONmusique.info – un site cu şi despre muzică!
    Contact: onmusique@yahoo.com
    Onmusique.info – Pentru că muzica aparţine tuturor!

    RăspundețiȘtergere
  4. Buna ziua
    Imi cer scuze ca va deranjez insa va scriu pentru a va propune sa facem un schimb de linkuri - 3 way link exchange - in sensul ca eu voi pune linkul dumneavoastra pe http://i-love-iasi.blogspot.com/ iar dumneavoastra imi adaugati un link catre http://iasi365.com cu titlul Program liga 1.
    Daca doriti sa facem schimbul doresc sa-mi spuneti titlul linkului dumneavoastra( adresa mea de mail este iacob_ctin@yahoo.com).
    O zi buna va doresc

    RăspundețiȘtergere