marți, 9 martie 2010

Inceputul 2010

Hello everyone ! Nu am mai postat nimic de ceva vreme si ma gandeam sa v-a mai zic cate ceva din viata mea simpla ,care e foarte complicata de fapt:)) . Toate bune si la locul lor ,am terminat pe la sfarsitul lui Ianuarie semestrul I din clasa a XI-a C ,cu o medie cat de cat ,toata vacanta [o saptamana] am stat p`acasa ,nimic interesant ,doar rutina zilnica. Pe la inceputul lui februarie am inceput iar antrenamentul cu greutati ,flotari,abdomene si alte prostii .
Am ramas in pana de idei ,v-a mai zic cate ceva pe parcurs.

3 comentarii:

  1. awesome ! toata lumea stie ca sem I s-a terminat pe la sfarsitu lu ianuarie :)) ! whatever , thx for news :D , KEEP UP

    RăspundețiȘtergere
  2. de ce mi-ai dat ignor?X(
    te rog introduce din nou id-ul:-d

    RăspundețiȘtergere